Verhuur

VERHUUR

Ons gebouw en terrein zijn te huur! Hoe zit dat?

Het gebouw en terrein, worden als pakket verhuurd. Waarom? Alle voorzieningen voor het terrein, zitten in het gebouw. Je zal toch naar binnen moeten, dan kun je er net zo goed gebruik van maken.

De locatie wordt enkel verhuurd aan jeugd-, jongereninstanties of vergelijkbare verenigingen. Denk hierbij aan een andere Scoutinggroep, maar ook een volleybalteam of een klas op de basisschool!

Benieuwd? Stuur ons dan een mail op ons mailadres (onderaan de website).

Voorzieningen

Ons gebouw bestaat uit 2 grote lokalen, van 8x12 meter, een keukentje, 4 toiletten en 2 douches.

Het gebouw staat op een terrein van 6600m². Op dit terrein is voldoende ruimte voor tenten en andere activiteiten. Dit terrein wordt niet gedeeld dus je hebt alle vrijheid!

Structureel verhuur

Structureel verhuur, bijvoorbeeld een vaste dag, iedere week, is bij ons niet mogelijk.

Structureel bruikleen terrein

Het terrein is, in bijzondere omstandigheden, beschikbaar voor structureel gebruik. Hiervoor geldt de voorwaarde dat het voor een maatschappelijk aanwijsbaar doel is.

Verhuur materiaal / boten

Materiaal wordt niet verhuurd.

Boten kunnen voor korte duur in bruikleen worden genomen, voor maatschappelijke doeleinden.